joi, 12 iunie 2008

Zero borat

Revenim în forță cu o știre din categoria „același gust cu zero zahăr”, cu un mare accent pus pe ZERO. Vreau să menționez faptul că zero e cea mai c00l cifră, din mai multe motive, dintre care voi enumera exact unul: Bond, James Bond e agentul zero-zero-șapte și îl bate la fund oricând pe comisarul Moldovan. În plus, cuvântul Zero e doar la un sunet distanță de Zorro, un alt super-erou ale cărui virtuți nu pot fi exprimate nici de cel mai desăvârșit maestru al condeiului.
Subiectul de astăzi se încadrează perfect într-un viitor utopic, un viitor cu zero ciobani care se descalță în compartimentul de tren. Știu că viitorul e nelimitat dar nu îmi voi bate capul cu infinitele variații ale acestei categorii printre care:
-zero grăsane cu probleme la capitolul încredere
-sesiuni cu zero examene trântite
-slujbe cu zero colegi/șefi fraieri sau enervanți
-zero taximestriști care să-ți bage religia pe gât
-beții crunte cu zero mamureli a doua zi
-gay parade cu zero incidente
-fotbal românesc cu zero blaturi
-conversații cu zero agramatisme
-știri tv cu zero informații (stai! dinastea avem deja)

Consider că am divagat destul și se poate reveni la ccea ce a vrut să spun în primul rând. E o mică anecdotă despre cum am fost și eu furat în România sau, cu alte cuvinte, cum am dat eu bani pe bilet cu loc că să stau în picioare. NU ajunge că vagonul în care aveam bilet era cu vreo 5 metri mai încolo de unde se termina peronul, dar când mă uit înlontru, trei dintre colegii lui Dorel ăla din reclamă erau întinși pe cele 6 locuri disponibile.
Sfiala mă împiedică să îi smulg din reveria pe care o savurau în acel moment, noroc cu un tip mai fâșneț care vrea neapărat să ne facă un bine și deschide ușa. Mirosul care a evadat nu poate fi redat nici de maestrul amintit mai sus, dar eu, în aroganța mea, voi încerca: dacă fructul pasiunii dintre un pește mort și un homeless ar fi ingurgitat de un sconcs, așa ar mirosi după ce sconcsul a vomitat pe o grămadă de ouă stricate și urină de porc mistreț.
Ideea este că, deși ce era al meu era pus deoparte, a trebuit să-mi caut alt loc și chiar să mă uit puțin pe geam de'a'm'picioarelea în liniștea nopții. Treacă de la mine, să fiți voi sănătoși...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu