sâmbătă, 7 iunie 2008

Definiția rasismului

Într-un vagon de tren se așază doi tipi, întâmplător unul e român și unul e maghiar. Urmeză dialogul:
U: Beszelsz magyarul? (vorbești maghiareză adică)
R: . . . (nu zice nimic, se încruntă ușor)
U: (după se gândește puțin și bea niște suc, începe) Gheorghe Hagi, Gheorghe Popescu
R: . . .
U: Marius Lăcătuș, Victor Pițurcă, Bănel (râde)
R: . .
U: Dobrin, Chivu, Contra, Mutu

R: Dute-n pizda mă-tii de ungur

Un comentariu:

  1. Cluj. Vara. 32 grade Celsius aprox. Pielea transpira. Deodorantul tip stick solid nu mai face fata nici el... deschid geamul. ZERO adiere... in fine, ma hotarasc sa vizitez (din nou) blogg-ul celor 2 lei (si nu DE 2 lei), care intamplator imi sunt si prieteni... in lipsa de ocupatie, imi fac curaj si ma gandesc sa las si eu un comentariu la unul din subiectele deschise tratarii de catre cei 2. Dar care...? Ii dau cu scrollu' in jos, mai jos si mai jos (la un moment dat si aud: "nu pot mai mult e la maxim!!!" era intr-adevar) si incep sa ii dau inapoi in sens invers. Mai sus, mai sus...etc. stiti continuarea. La un moment dat imi cade privirea in dreptul acestui banc, intamplator despre rasism (apropo, inspirat) si imi da prin minte sa contribui cu o glumita destul de buna zic eu, tot din acelasi film, in amintirea zambetului larg pe care mi l-a provocat dupa citire sa si fara nici o alta implicatie non-sociala. Iata glumita: "A black child in Heaven. He's just receiving his wings, when he suddenly asks God: Dear Lord, am I an angel now? Nah, nigga, you're a BAT!!!" Asa l-am primit, asa il impartasesc (oricum, trebuie sa recunoasteti ca suna de departe mai bine in engleza decat daca l-as fi tradus). Mersi ca imi descretiti fruntile si ne vedem curand (la propriu)

    RăspundețiȘtergere