marți, 3 iunie 2008

Declar pe proprie raspundere

-motivul pentru care am ales sa contribui la blog: imi da o ocupatie si ma impiedica sa fac altceva cu adevarat constructiv, dar mai ales e gratis. Intotdeauna m-a fascintat obsesia romanilor (si nu numai) pentru chestii gratis, pentru castiguri nemuncite, pentru o mocareala, un chilipir, ceva acolo. Pun pariu ca romanii s-ar intelege cu nashu' si pentru calatoriile in timp;

-din diverse cauze m-am decis sa trec peste perioada mea 'web shy' si sa imi revars sentimentele, ofurile si pasiunile intr-o maniera mult mai vizibila; nutresc insa speranta ca sa nu fie nevoie de interventii serioase sau chiar bine-gandite aici iar spatiul pe care ni-l ofera cu generozitate internetul sa-l umplem cu prostioare, glume, bancuri si alte nimicuri pentru ca, nu-i asa, lucrurile mici fac deliciul vietii;

-acestea fiind zise, imi urez mult noroc si sanatate in continuare.

Un comentariu:

  1. Patru ani de antrenament in caminul 16 isi arata roadele in sfarsit!Era si timpul ca rautatile aruncate intre voi sa ia o forma publica!Felicitari!As zice,daca mi se permite(si daca nu mi se permite zic oricum) ca e un BLOG DE 2 BESTII!(chiar daca zodia nu exista ca atare,poate fi inventata de dragul vostru,din moment ce oricum v-ati nascut sub semnul ei)

    RăspundețiȘtergere