vineri, 13 iunie 2008

Un trifoi cu... şapte foi.

În această seară am profitat de ziua de naştere a unui prieten (ocazie cu care îi urez La Mulţi Ani în modul cel mai public) pentru a mă sustrage de la ceea ce făceam. Nu are rost să vă povestesc exact ce era şi o să spun doar că era ceva important. În timp ce savuram distinsa licoare de malţ şi hamei apare în poză (a se citi încăpere) un tip destul de... interesant. Gagiul îşi intră repede în peisaj şi aflu că este de profesie viitor preot, dacă îmi permiteţi să mă exprim aşa. Nimic ce merită menţionat din discuţie până la un punct. A început să spună bancuri. Motivul pentru care voi reproduce bancul este faptul că mi s-a părut amuzant, dar şi mai amuzant spus de un preot. Uite-l:

Sfântul Petru şi Iisus jucau table. Sf. Petru aruncă zarurile: 1-1. Vine rândul lui Iisus: 7-7.
Sf. Petru: Bă Iisuse, ce dracu', am zis fără minuni!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu