sâmbătă, 12 iulie 2008

Ieşire din obnubilaţie

Salutare dragi tovarăşi.

M-am gândit că ar trebui să vă prezint şi eu un motiv pentru care condeiul meu (la sensul figurat, desigur) nu s-a mai apropiat de aceast jurnal online, cum i-ar zice unii. Un motiv foarte întemeiat nu mi-a venit aşa că o să mă învârt în jurul cozii, la fel ca Tibi. Să spunem că a fost o perioadă agitată pentru noi datorită celebrării absolvirii nostre. Deşi cea formală a ţinut doar o zi au mai fost nenumărate prilejuri pentru a o continua.

Pe lângă toate acestea, în urma relocării mele temporare, am lăsat inspiraţia în urmă împreună cu conexiunea mea la această reţea globală numită şi Internet. Cu toţii ştim că soluţiile provizorii nu sunt cele mai recomandate (internet caffe, prieteni, rude) aşa că am decis să nu fac compromisuri şi am amânat contribuţia mea la prezentul blog.

Dar cum soluţiile cele mai simple sunt întotdeauna cele mai greu de reperat am trecut cu vederea peste o idee simplă: faptul că pot să îmi aştern gândurile pe o foaie (virtuală, evident) în confortul propriului meu computer şi al camerei mele iar pe urmă să le transfer pe un USB Flash şi apoi să le uploadez pe web (îmi place mie expresia). Mulţumesc cu această ocazie bunului şi dragului mei coleg de post pentru că m-a luminat.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu