vineri, 19 martie 2010

Halucinanta revenire a etnobotanicelor

Patronii magazinelor etnobotanice dau din nou dovadă de ingeniozitate, gândire laterală și spirit întreprinzător. Drept dovadă, magazinele acestora se vor putea deschide din luna aprilie. Ordonanța de urgență din februarie a reușit în interzicerea a 36 de produse, dintre care 27 de substanțe și 9 plante cu efect haluginogen. Magazinele de vise, reverii sau fantezii botanice se vor putea deschide în aproximativ 3 săptămâni, comercializând produse similare, doar puțin diferite. Un caz clasic de “aceeași Mari(juani)e cu altă pălărie”.

Un element al acestei dezbateri este însă mai puțin cunoscut publicului fumător, inhalator și halucinator; sau chiar și publicului gură-căscător. Singurul motiv pentru care magazinele au reușit să-și desfășoare activitatea timp de un an este faptul că membrii guvernului nu au realizat că denumirea de “magazin etnobotanic” este de fapt un eufemism folosit de dealerii de ierburi și substanțe halucinogene. Pur și simplu, dar total nesurprinzător, le-a scăpat subtilitatea.

P. Haralam Entaru a declarat: “Am tot trecut pe lângă aceste magazine și mereu am avut impresia că sunt doar niște buticuri ce distribuie ceaiuri, plante aromate și alte chinezării. I-am spus și fiului meu acest lucru iar el mi-a atras atenția râzând că mai degrabă magazinele vând jamaicării. N-am știut la ce se referă și l-am rugat să-mi explice. Nu mică mi-a fost mirarea să aflu că nici colegii mei din guvern nu erau conștineți de acest lucru. Cu ambiția și dorința de lucru care ne este specifică, am redactat ordonanța de urgență și aceasta s-a dovedit un real success, magazinele au fost închise.”

“Un success ce a durat decât două luni...” conchide dezamăgit Haralam.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu