duminică, 10 mai 2009

Mă declar indignat!

Mă declar indignat de ubicuitatea semidocților sau, adesea, cvasidocților.

Am avut neplăcuta experiență de pătrunde (pentru scurt timp) în această lume a țărăniei fără limite sau poate a fost invers, poate ei au invadat cu nepăsare spațiul meu confortabil, spațiul meu de tihnă...

Nu o să ofer mai multe detalii despre acest incident din care mi-a fost imposibil să ies fără sechele majore si care îmi va rămâne în minte multă vreme de acum ci o să vă doresc ca destinul să vă cruțe de asemenea interacțiuni cu aceste persoane(?) numite de corectitudinea polictică engleză extremely rusticly-inclined.

Sunt uimit cât de inconștient de existența acestor specimene (chiar și în cea mai stingheră dugheană a mult preaiubitei noastre țări) am fos până aseară.

Îmi repugnă până și faptul că acești patibulari beneficiază de aceași forță de gravitație ca și noi, oamenii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu