vineri, 1 august 2008

Apple Fries

N-am înțeles niciodată de ce fast-food-urile sunt așa populare pentru niște înceți cum sunt americanii. Poate că nu sunt eu cel mai în măsură să critic sau poate am o părere prea bună despre mine (neah!), dar aștia sunt o gașcă de sensibili. Nu vreau să intru în detalii dar am să enumăr o serie de lucruri mărunte care mie mi se par cel puțin ciudate:
-au nevoie de seturi de instrucțiuni pentru cele mai evidente produse, iar gelul de duș ar fi doar unul dintre ele;
-au o grijă cvasi-paranoică de copiii lor exact până la vârsta de 18 ani, când sunt călduros intvitați să-și caute un rost în viață. Asta doar în cazul când nu au un cățel sau alt animal care ocupă un procent mai mare din spațiul albumului foto decât propria progenitură;
-sunt obsedați de spațiul personal în așa hal că încep să-și imagineze scenarii apocaliptice dacă te apropii la mai mult de juma de metru de ei;
-sunt total ignoranți față de sistemul metric (și de restul lumii de altfel) și dacă te scapi cumva și menționezi că este ora 18, sunt la fel de neajutorați ca o țestoasă răsturnată;
-și în sfârșit motivul care a fost catalizatorul acestei indignări: Burger King tocmai au inventat Apple Fries.

Singurul mod în care mai pot păcăli un copil să mănânce o fructă e să o servească sub formă de cartofi prăjiți (asta încă mă miră după ce anul trecut serveam o pizza-desert în cadrul unei mese all you can eat). Între aceiași copii a fost făcut și sondajul care dezvăluia că 70% dintre pre-școlari erau convinși că văcuțele sunt mov și au scris Milka pe laterala stângă. Aștept cu înfrigurare hot-dog-ul cu banană și pâinea cu unt și înghețată. Sunt sigur că pruncii vor fi entuziasmați peste măsură (undeva peste măsura XXL).

Vă doresc poftă mare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu